Dzisiaj jest Piątek
14 listopada 2025
Imieniny obchodzą Agata, Aga, Damian,
Elżbieta, Emil,
Emiliusz, Jozafat,
Józef, Judyta,
Kosma, Laurenty,
Lewin, Serafin,
Ścibor, Ścibora,
Wszerad
Do końca roku zostało 48 dni
Aktualności szkolne
Pierwszy dzień wiosny w klasach 1-3
sobota, 23 marca 2024 08:53 | Wpisany przez wychowawcy klas 1-3 | | |
Uczniowie klas I -III w dniu dzisiejszym przywitali wiosnę podczas ciekawych i urozmaiconych zajęć. Brali udział w konkursie recytatorskim, „Wiosna w poezji” z okazji Światowego dnia poezji”. Pochodem z marzanną przegnali zimę i barwnym gaikiem powitali wiosnę. Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, to także Światowy Dzień Zespołu Downa, nazywany inaczej Dniem Kolorowej Skarpetki. Chcąc uczcić nadejście wiosny dzieci ubrały się w jej kolory, nie zapominając jednak o dwóch różnych skarpetkach aby pokazać naszą solidarność z osobami z zespołem Downa.
"Góra Grosza"
środa, 20 marca 2024 20:00 | Wpisany przez Ewa Bonawenturska | | |
Uczniowie i przedszkolaki uzbierali łącznie 323 zł i 8 groszy. Kwota ta już została przekazana Towarzystwu i pomoże potrzebującym dzieciom znaleźć bezpieczne miejsce i pomoc w codziennej nauce, rozwijaniu pasji i talentów, rehabilitacji i usamodzielnieniu się. Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w akcji.
Konkurs Ortograficzny
poniedziałek, 18 marca 2024 14:00 | Wpisany przez Anetta Masalska | | |
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych uczniów do wzięcia udziału w szkolnych eliminacjach do Powiatowego Konkursu Ortograficznego. Odbędą się one w Sali nr 4, 26 marca ( wtorek) na piątej godzinie lekcyjnej.
Spotkanie z psychologiem w klasie 3
niedziela, 17 marca 2024 20:01 | Wpisany przez Marek Mikulski | | |
W ramach zajęć w klasie 3 miała miejsce pogadanka na temat emocji. Celem spotkania było zwiększenie świadomości uczniów na temat ich własnych emocji oraz rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z nimi. Spotkanie było nie tylko edukacyjne, ale także interaktywne i angażujące dla uczniów. Pozwoliło im lepiej zrozumieć swoje emocje oraz wyposażyć się w praktyczne narzędzia do radzenia sobie z nimi w życiu codziennym. Dodatkowo, umożliwiło uczniom otwartą dyskusję na temat ich doświadczeń emocjonalnych, co zbudowało atmosferę zaufania i wsparcia w klasie. Dzięki temu spotkaniu uczniowie zdobyli cenne umiejętności, które pomogą im w radzeniu sobie z emocjami w przyszłości.