- Aktualności
- Dla rodziców
- Plan lekcji 2025/2026
- Doradca Zawodowy
- Biblioteka
- Dyżury i konsultacje nauczycieli
- Podręczniki 2025/2026
- Rozkład jazdy autobusu szkolnego
- Aktywna Tablica
- Samorząd Uczniowski
- Sukcesy uczniów
- Szkoła w mediach
- Projekty i programy
- Innowacje pedagogiczne
- Gazetka szkolna
- Gazetka przedszkolna
- Zespół taneczny
- Dokumenty szkolne
- Rozrywka
- Kawiarenka językowa
- Kącik psychologa i pedag.
- Szkolne Koło Caritas
- Laboratoria Przyszłości
- BIP
Ostatnio zalogowani
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
karolina 2025-11-11 20:07:36
Anna Chalupinska 2025-11-07 19:04:09
bojowniczka 2025-10-28 11:55:06
Administrator 2024-06-26 12:53:56
Bernadeta Jastrzębska 2020-10-21 18:32:41
Kartka z kalendarza
|
Dzisiaj jest
Czwartek 13 listopada 2025 Imieniny obchodzą Arkadiusz, Arkady, Brykcjusz, Eugeniusz, Jan, Mikołaj, Stanisław, Walentyn Do końca roku zostało 49 dni |
Nowe pomoce dydaktyczne - Ozoboty + puzzle
Podczas zajęć podstawy programowania w klasach II i IV nauka programowania stała się jeszcze bardziej atrakcyjna. A to dzięki zakupowi kolejnych małych, ale bardzo inteligentnych robotów w zestawie z puzzlami do programowania. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami.
Praca z wykorzystaniem robotów edukacyjnych Ozobot oraz puzzli do Ozobota to nauka kodowania i programowania, praca zespołowa, radość, twórczość, kreatywność, a przede wszystkim świetna zabawa!




Licznik odwiedzin









![]() | Dziś | 10160 |
![]() | Wczoraj | 13770 |
![]() | W tym tygodniu | 60333 |
![]() | Wszystkich | 19984523 |
Twoje IP: 216.73.216.110
MOZILLA 5.0,
MOZILLA 5.0,
Wyszukiwarka
Logowanie
Najnowsze zdjęcia

















